Kokoukset

Kevät- ja syyskokous järjestetään vuosittain jäsenistölle. Niissä päätetään sääntöihin merkityt asiat.

Liiton sääntömääräinen syyskokous 2019 pidetään lauantaina 16.11. klo 14, osoitteessa Kotokampus, Katepalintie 9, Lempäälä.

Kahvitarjoilu sekä valtakirjojen tarkistus klo 13.30 alkaen.

Huom ! Kotokampukselle saapuessa on syytä huomioida, että  rakennushankkeesta johtuen kulku ajoneuvoilla päärakennukseen tapahtuu Rovastintien kautta.  Kartta ja tiedote

Tervetuloa !

Kokouskutsu ja valtakirja

Kokouksessa käsitellään liiton sääntöjen määräämät asiat mm.  Liiton toiminta- ja taloussuunnitelman 2020 vahvistaminen. Luonnos on nähtävissä: TTS_2020, Hämeen Pelastusliitto ry

Kokouksessa valitaan myös hallituksen jäsenet kaudelle 2020-2022 erovuoroisten tilalle.

***

Liiton sääntömääräinen kevätkokous 2019 pidettiin torstaina 25.4. Lahdessa. Ennen kokousta klo 18 oli kokouspaikassa mahdollisuus tutustua Lahden järvipelastajien kalustoon ja kuulla esittely heidän toiminnastaan. Kokouksessa käsiteltiin liiton sääntöjen 11§:ssä määrätyt asiat. Kokouksessa hyväksyttiin Vuosikertomus 2018 , Koulutussuunnitelma 2020 sekä tilinpäätös 2018.

***

Hallitukset kokoukset  ovat vuosikelloon kirjattavina aikoina.

Toiminnanjohtaja valmistelee ja esittelee hallituksen kokouksissa käsiteltävät asiat.

Hallituksen kokoukset 2019:

Pöytäkirja 1/2019