Kokoukset

Vuoden 2020 liiton kokousten sekä hallitusten kokousten alustava aikataulu on  HPL vuosikellossa

***

Liiton kevätkokous pidetään 9.9. Tampereella ja osallistuminen kokoukseen etäyhteydellä on myös mahdollista!

COVID-19 epidemian vuoksi yhdistyksen sääntömääräinen kevätkokous 2020 voidaan pitää  syyskuun loppuun mennessä. Kokoukseen voi myös osallistua etäyhteydellä. Kaikilta kokoukseen osallistujilta pyydetään ilmoittautuminen kokoukseen. Etäosallistujat saavat ilmoittauduttuaan teams linkin, jolla kokoukseen osallistuminen tapahtuu.

Kokoukseen voi ilmoittautua viimeistään torstaina 3.9. tästä linkistä

Valtakirjallisten etäosallistujien tulee toimittaa täytetty valtakirja liiton toimistoon viimeistään 8.9. toimisto@hameenpelastusliitto.fi

Mikäli tulet kokoukseen paikan päälle, niin  kokouspaikka on Tampereen Lahdesjärven ABC-aseman kokoustila, jossa tarjolla kokouskahvit klo 17.00 alkaen ja yhdistyksen varsinainen kokous alkaa klo 17.30.

Kokouskutsu lähetetään sääntöjen mukaisesti jäsenistölle postitse elokuun puolessavälissä.

Kokouksessa käsitellään liiton sääntöjen määräämät asiat ja käsiteltäviin dokumentteihin voi jo tutustua:

Hallituksen kokoukset 2020:

Pöytäkirja 1/2020

Pöytäkirja 2/2020

Pöytäkirja 3/2020

2019:

Liiton sääntömääräinen syyskokous 2019 pidettiin lauantaina 16.11.  Lempäälässä. Kokouksessa vahvistettiin  liiton toiminta- ja taloussuunnitelma 2020, TTS 2020

Syyskokouksen pöytäkirja

Liiton sääntömääräinen kevätkokous 2019 pidettiin torstaina 25.4. Lahdessa. Kokouksessa hyväksyttiin Vuosikertomus 2018 , Koulutussuunnitelma 2020 sekä tilinpäätös 2018.

Kevätkokouksen pöytäkirja

Hallitukset kokoukset

ovat vuosikelloon kirjattuina aikoina.

Toiminnanjohtaja valmistelee ja esittelee hallituksen kokouksissa käsiteltävät asiat.

Hallituksen kokoukset 2019:

Pöytäkirja 1/2019