Yrityskoulutus

Yrityksessä, jossa turvallisuusasiat ovat kunnossa, huolehditaan henkilöstön tietojen ja taitojen päivittämisestä. Kouluttautuminen auttaa onnistumaan jos eteen tulee todellinen vaaratilanne. Jos yrityksenne turvallisuusasiat kaipaavat päivitystä ota yhteyttä:

Hämeen Pelastusliiton koulutuspäällikkö Saku Rouvali, puh. 0500 110110 tai saku.rouvali@hameenpelastusliitto.fi

Tutustu Yrityskoulutus 2018 kirjeeseen tästä !

Koulutuksiamme ovat:

Järjestämme kursseja säännöllisesti alueella. Lue lisää

Hämeen Pelastusliiton suosituin koulutus. Koulutus on käytännön koulutusta, jossa kerrataan myös paloturvallisen toiminnan pääasiat. Erilaisia koulutustapahtumia aiheesta järjestämme viikottain. Lue lisää

Turvallisuus on asia, joka välillä saattaa unohtua. Omalle toiminnalleen tulee sokeaksi ja tahattomasti saattaa tulla otettua turhia riskejä työympäristössä. Hämeen Pelastusliiton kouluttajat tekevät turvallisuuskartoitusta erilaisiin työympäristöihin. Ota yhteyttä ja tarkastellaan Teidän yhteisönne turvallisuutta!

Koulutus voi tarkoittaa esim. poistumis- tai suojautumisharjoituksen järjestämistä henkilöstölle tai yrityksen pelastussuunnitelman tarkistusta ja päivitystä. Lue lisää onnettomuusharjoituksista

Muita Hämeen pelastusliiton kautta tilattavia koulutuksia:

esite

Tutustu esitteeseemme