Väestönsuojan hoitajan kurssi

2018

21.2.2018 Väestönsuojan hoitajakurssi, Tampere, Hervannan aluepaloasema (klo 17.30-21.30) Ilmoittautuminen tästä

Kurssin kesto on yksi ilta. 4 h

Kurssille tulee ilmoittautua vähintään 3 viikkoa ennen ilmoitettua kurssiajankohtaa, kurssin kohdalla olevan Ilmoittaudu linkin kautta (Lyyti-ilmoittautumisjärjestelmä)

Vahvistus tulee osoitteesta sähköpostilla kaksi viikkoa ennen kurssia. Allergiat pyydämme ilmoittamaan erikseen toimisto(at)hameenpelastusliito.fi tai ilmoittautumisjärjestelmään.

Kurssin hinta on 115€ (alv 0%, yleishyödyllinen yhteisö). Kurssi on arvolisäverolain 4 §:n perusteella arvonlisäverovapaa.

Mikäli ilmoittautuneiden määrä jää alle 10 henkilön, kurssia ei järjestetä. Peruuttamatta jääneet poissaolot laskutetaan täysimääräisenä.

Sivis

Koulutuspaikat

Väestönsuojan hoitajan kurssin tavoite

Antaa perustiedot väestönsuojan laitteiden käytöstä, suojan hoidosta ja tarkastuksista.

Osanottajat

Kurssi on tarkoitettu S1 ja K -luokan väestönsuojan hoitajille tai tehtävään haluaville sekä heidän varahenkilöilleen. Kurssi soveltuu hyvin myös isännöitsijöille. Kurssi antaa perustiedot ja valmiudet talon tai kiinteistön väestönsuojan hoitajan tehtävään. Väestönsuojan hoitaja huolehtii omalta osaltaan talon asukkaiden turvallisuudesta pitämällä väestönsuojan toimintakunnossa sekä tarvittaessa johtaa väestönsuojan käyttöönottoa. Väestönsuojan hoitaja tekee suojalle vuositarkastuksen.

Väestönsuojan hoitajakurssia järjestetään iltakursseina, jolloin asukkailla on mahdollisuus osallistua. Yrityksille, virastoille ja laitoksille järjestetään yhden työpäivän kestäviä saman sisältöisiä kursseja yrityksen kiinteistössä oleville väestönsuojien hoitajille tilauksesta. Kurssille osallistuville suositellaan asuinkiinteistön turvallisuuskurssin suorittamista.

Opetusaiheet