Asuinkiinteistön turvallisuus -kurssi

23.11. ja 30.11.2017 Ilmoittaudu Asuinkiinteistön turvallisuus -kurssi, Tampere

22.11. ja 29.11.2017  Ilmoittaudu Asuinkiinteistön turvallisuus -kurssi, Forssa

Kurssin kesto on kaksi (poikkeus jatkokurssi 1 ilta) iltaa klo 17 alkaen

Kurssille tulee ilmoittautua vähintään 3 viikkoa ennen ilmoitettua kurssiajankohtaa kurssin kohdalla olevan ilmoittaudu linkin kautta (Lyyti-ilmoittautumisjärjestelmä)

Vahvistus tulee osoitteesta sähköpostilla noin kaksi viikkoa ennen kurssia.  Allergiat pyydämme ilmoittamaan ilmoittautumisjärjestelmään tai erikseen  toimisto@hameenpelastusliitto.fi. Kurssien hinta on 115€/ henkilö ( alv 0 %, yleishyödyllinen yhteisö). Kurssi on arvolisäverolain 4 §:n perusteella arvonlisäverovapaa. Mikäli ilmoittautuneiden määrä jää alle 10 henkilön, kurssia ei järjestetä. Peruuttamatta jääneet poissaolot laskutetaan täysimääräisenä.

Sivisray_tukee_hyvia_tekoja_27871

Asuinkiinteistöjen turvallisuus -kurssit

Asuinkiinteistön turvallisuus-kurssin tavoite

Kurssilla käydään läpi asumien ja arjen turvallisuuden perusteet, opitaan tunnistamaan ja ennaltaehkäisemään yleisimmät vaarapaikat sekä perehdytään pelastussuunnitelman laadintaan. Koulutus on suunnattu taloyhtiöiden turvallisuustiimien ja hallitusten jäsenille sekä isännöitsijöille. Se soveltuu myös kiinteistön hoidosta vastaaville sekä asumisen ja arjen turvallisuudesta yleisesti kiinnostuneille. Kurssi korvaa valtakunnallisesti vuoden 2013 lähtien Talon turvallisuuspäällikön kurssin

Osanottajat

Kiinteistöjen turvallisuuspäälliköiksi nimetyt henkilöt ja kiinteistöjen turvallisuudesta vastaavat .

Kesto

Kurssin kesto on 8 tuntia. Kurssin aikana voidaan laatia tai tarkistaa talon pelastussuunnitelma.

Oppilaskirja: Talon turvaopas (SPEK ).

Opetusaiheet

Lisää tietoa aiheesta

linkistä Turvallisuus on pieniä tekoja arjessasi